Patrimoni per visitar

Vine a descobrir els paisatges de pedra en sec de la Fatarella!

Els paisatges de la pedra en sec són aquells que han estat esculpits per la mà de l’home amb l’objectiu de guanyar terrenys per poder conrear, alliberant-los de pedres, fent parets, camins i tota classe de construccions, bastint terrasses horitzontals en els terrenys costeruts i construint marges amb les pedres del lloc.

La Fundació us ofereix la possibilitat de fer dues excursions guiades pel terme de la Fatarella, a partir de les quals podreu observar una mostra de la riquesa patrimonial de pedra en sec i admirar els exemples d’arquitectura popular que els pagesos han forjat al llarg dels anys.

S’han fet convenis amb els propietaris i, a canvi de la restauració, es poden visitar sempre acompanyats d’algun membre de la Fundació.