LA VOLTA DE CANÓ A L’ARQUITECTURA TRADICIONAL

El dia 26 de novembre a les 18.30 a la seu de la Fundació el Solà es presenta el llibre “La volta de canó a l’arquitectura tradicional. Les cabanes de volta de la Fatarella (Terra Alta)”.

Aquesta publicació sintetitza la part dedicada a les cabanes de volta de la investigació desenvolupada en el context de la tesi doctoral titulada “Pedra en sec: herència constructiva, coneixements i tècnica. Registre i anàlisi de construccions de pedra en sec per mitjà de tècniques digitals”.

A la presentació del llibre hi intervindrà: Maria Victòria Almuni Balada (directora del Departament de Cultura dels Serveis Territorials de les Terres de l’Ebre), Antoni López Daufí (arquitecte de les Terres de l’Ebre), Fina Font Ruana (presidenta de la Fundació el Solà) i Cèlia Mallafrè Balsells (directora de la Fundació el Solà i autora del llibre).

La presentació s’emmarca dins les de les activitats de la Setmana de la Pedra Seca.

Els interessats podeu enviar un correu a elsola@fundacioelsola.org.