Perdut al bosc

La Fundació el Solà us convida el pròxim dissabte dia 31 de juliol a les 7 de la tarda a la inauguració de l’exposició  dels treballs desenvolupats pels alumnes del taller d’arts plàstiques, al contacontes i  presentació del llibre  “Perdut al bosc”. La Sílvia Jornet ens explicarà el conte que ha dibuixat la il·lustradora i professora del taller d’arts plàstiques Inés Borràs. El conte ens explica una història sobre la confiança, l’ajuda i l’harmonia entre els habitants del bosc, un espai meravellós.

L’acte tindrà lloc a la seu de la Fundació el Solà (Carrer Solà, 23 – 43781 la Fatarella). Les persones que estigueu interessades a assistir-hi podeu enviar un correu a elsola@fundacioelsola.org o trucar al 977 41 39 02 – 676 32 76 09.