Tallers Estiu 2021

La Fundació el Solà informa que de la mà de la il·lustradora i dissenyadora gràfica Inés Borràs Piñol organitza durant el mes de juliol els cursos d’arts plàstiques: “Tinta paper tisores!” i “Gravat i estampació manual”.

El taller “Tinta paper tisores!” està adreçat a l’alumnat d’infantil i cicle inicial. En aquest taller s’exploren les possibilitats de la tècnica del collage i s’aprèn a crear infinitat de textures, bestioles amb la tècnica de l’estampació.

El taller “Gravat i estampació manual” està adreçat a l’alumnat a partir de 2n cicle de primària i d’ESO. A través d’un treball íntegrament manual, s’aprèn la tècnica del gravat explorant totes les seves possibilitats.

Els tallers s’impartiran el dijous i el divendres al matí (horari a determinar segons alumnes inscrits).

Cost:

• Amics i amigues de la Fundació: tot el mes 30,00 euros
  • General: tot el mes 45,50 euros (1r germà: 45,50 euros; 2n germà: 40,50 euros; 3r germà 35,50 euros)

Les persones interessades a obtenir més informació formalitzar les inscripcions poden enviar un correu a artsplastiqueselsola@gmail.com o trucar/WhatsApp al telèfon 638122120. Les inscripcions es poden formalitzar fins al  29 de juny.