Les nostres instal•lacions

La seu de la Fundació el Solà és cal Xico, una casa del 1726 que està adossada a la muralla que tancava el poble fins al segle XVII.

Després d’una acurada restauració disposem d’uns espais que utilitzem constantment per a la nostra activitat diària i d’altres que sols utilitzem puntualment i que durant molts períodes de temps resten lliures.

Són aquests espais el que oferim a entitats, associacions i particulars per tal de donar-los un ús més constant a canvi de col·laboracions econòmiques o d’altre tipus.

L’entrada pel carrer Vall d’Estudi i el seu altell està preparada per fer exposicions. Té l’avantatge que és a peu de carrer i a través de la porta de vidre es pot veure molt fàcilment.

També disposem d’un espai sobre l’oficina de la Fundació que fa de biblioteca, lloc de treball  i petita sala de reunions.

Al primer pis tenim una sala perfectament equipada amb pantalla, projector i equips audiovisuals i informàtics per fer-hi classes o xerrades de qualsevol tipus, amb un aforament d’unes 15 persones.

La planta noble de la casa l’hem adequat com a espai polivalent per fer-hi qualsevol tipus d’activitats, xerrades, exposicions, presentacions, tallers, cursos, etc…

Finalment el cap de casa, de una sola peça, també es pot utilitzar pel que us vagi bé.

Si us interessa poder fer servir alguns d’aquest espais no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres o a venir a veure’ls directament. Contacta amb nosaltres aquí!