Termes i condicions

Et trobes en un lloc segur. En http://www.fundacioelsola.org/ les compres són 100% segures ja que utilitzem els sistemes de comanda online més segurs al mercat i estem constantment investigant i millorant el nostre programari per assegurar-nos seguir oferint els més qualificats estàndards de seguretat en tot moment.

Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es realitzen utilitzant un entorn segur, un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL (Secure Sockets Layer). Tota la informació que ens transmeti viatja xifrada a través de la xarxa.

En cap moment Fundació El Solà té accés a les dades de la teva targeta o compte. Les dades de les targetes són gestionades directament per les entitats bancàries a través de la passarel, garantint la seva gestió adequada i totalment confidencial. El motor d’aquestes operacions resideix en la plataforma de comerç electrònic REDSYS (passarel·la de pagament) que processa tots els pagaments amb targeta de crèdit i dèbit i Paypal, el que garanteix la rapidesa i fiabilitat de les operacions.

Mètodes de pagament

A Fundació El Solà trobaràs les formes de pagament amb targeta i Paypal.

Acceptem Visa, Visa Electron, Mastercard i American Express per als teus pagaments amb targeta, mitjançant la plataforma de pagament segur que realitzem amb REDSYS (Política de privacitat de REDSYS).

Pots realitzar la teva pagament de forma segura amb un compte Paypal, fàcil i còmodament.