Concurs de Fotografía digital

En motiu del 20è aniversari la Fundació el Solà organitza un concurs de fotografia digital MIRADA FOTOGRÀFICA: LES PEDRES I EL PATRIMONI adreçat a totes les edats. La temàtica de les fotografies és la pedra a les comarques de la Terra Alta i la Ribera d’Ebre. Es poden enviar fins un màxim de tres fotografies per participant a l’adreça electrònica elsola@fundacioelsola.org fins el 30 de setembre del 2019. Juntament amb les imatges s’ha d’indicat: nom i cognom de l’autor/a, edat, telèfon de contacte i correu postal.
Les fotografies finalistes i les premiades seran exposades durant el 2020 a la seu de la Fundació.

BASES
Les fotografies seran realitzades en format digital amb una resolució mínima de 300 pp. Les fotografies s’enviaran al correu electrònic de la Fundació el Solà (elsola@fundacioelsola.org) indicant les dades següents:
– Pseudònim
– Nom i cognoms
– Edat
– Telèfon de contacte
– Correu postal
Es poden enviar un màxim de tres fotografies per participant.
A mesura que es vagin rebent les imatges, la Fundació el Solà les penjarà a les xarxes socials pròpies utilitzant el pseudònim que l’autor haurà indicat.
La comissió que farà la tria estarà integrada per les següents persones:
– Josep Cañada, coordinador dels actes del 20è Aniversari de la Fundació el Solà
– Magda Zaragoza, fotògrafa i presidenta de l’Associació Zero mig partit pel mig
– Xavier Rebés, president de la Fundació el Solà

PREMIS
1r Premi: 200 € i lot de llibres editats per la Fundació el Solà.
2n Premi: 100 € i lot de llibres editats per la Fundació el Solà.
3r Premi: lot de llibres editats per la Fundació el Solà